Warunki premiowe mogą zdziałać dużo dobrego lub zdemotywować handlowców.
Jednym z ważnych elementów przy ich projektowaniu – często pomijanym – jest próg odcięcia (tzw. cap).

Jeśli handlowiec osiąga 100% planu sprzedaży warto, by nie tracił motywacji i „cisnął” więcej.

Jednak czy wraz ze wzrostem realizacji celu premia handlowca powinna rosnąć również (teoretycznie) w nieskończoność?

W sytuacji zaskakującego sukcesu okazuje się, że do wypłaty czeka „kominowa” premia. I co wtedy? Taki bonus może być wynikiem przypadku, pomyłki, słowem: zbyt łatwych warunków premiowych.
Wypłacenie niebotycznej premii może rodzić (słuszne) poczucie niesprawiedliwości w całym zespole – zwłaszcza wśród pracowników wsparcia.

Jeszcze gorszym rozwiązaniem jest… arbitralne niewypłacenie premii. To może wywołać poważny kryzys zaufania w organizacji.

Warunki premiowe bez „sufitu” nie są dobre.

Dlatego, jeśli nie ma takiego zapisu w warunkach premiowych dla Waszych handlowców, polecam ustalenie progu (np. 200% celu sprzedaży), powyżej którego wysokość premii jest przedmiotem indywidualnych negocjacji z Zarządem.
Rozmów, podczas których otwarcie zostanie oceniony realny wkład handlowca w wynik.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

deposit 5000

situs toto

deposit 5000

situs toto

situs toto

situs toto

deposit pulsa

slot 5000

Situs toto

slot toto

slot777

situs toto

Slot gacor maxwin

situs toto

situs toto

situs toto

slot qris

slot 5000

deposit pulsa

slot 5000

deposit 5000

slot pulsa

slot resmi

situs toto

situs 5000

slot 5k

toto togel

situs toto

Gemilangtoto

situs togel

slot pulsa

slot 5k

Slot 5k

Slot luar negeri

Slot Deposit Qris

slot toto

slot pulsa

slot online

dentoto

toto slot

slot gacor

https://testeomie.88digital.com.br/

situs toto

toto togel

situs toto

situs toto